1 SPLOŠNI POGOJI
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine meeple.si so sestavljeni in napisani v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Z njimi je opredeljeno delovanje in poslovanje spletne trgovine meeple.si, pravice in dolžnosti uporabnika /kupca, ki je fizična oseba, stara nad 15 let, ter njun poslovni odnos.
Svetujemo vam, da pred uporabo spletne strani oz. te trgovine pazljivo preberete napisane pogoje.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe Splošnih pogojev na meeple.si kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so za kupce zavezujoče, zato vam priporočamo, da si jih redno ogledujete.
Ob registraciji v meeple.si pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z naročilom v spletni trgovini meeple.si uporabnik potrjuje, da se s Pogoji poslovanja v celoti strinja in je vanje privolil brez omejitev.
Vse težave, reklamacije, odstope od nakupa in podobno kupci rešujejo preko spodaj objavljenih kontaktnih podatkov.
2 O NAS
Meeple.si je spletna trgovina, s katero upravlja podjetje Brigita Klepej Hrovatič s.p., v nadaljevanju prodajalec/ponudnik/podjetje.
2.1 NAZIV, NASLOV, KONTAKT:
MEEPLE, prodaja družabnih iger, Brigita Klepej Hrovatič s.p.
Pod Kojzico 11
3272 Rimske Toplice
Telefon: 0038631 327 791
e-naslov: info@meeple.si
2.2 IDENTIFIKACIJA:
ID za DDV: SI69266638
Zavezanec za ddv: DA (ID za DDV: SI69266638)
Matična št.: 8045577000
Transakcijski račun/IBAN: DE44 1001 1001 2621 7808 85
3 POSTOPEK NAKUPA
3.1 SPLOŠNO
Uporabnik/kupec lahko nakupuje v spletni trgovini z dostopom preko povezave meeple.si. Za nakup se je potrebno registrirati, s čimer uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in geslo.
Naročilo nakupa se sklepa izključno v slovenskem jeziku.
Oddana naročila se štejejo kot dokončna in so zavezujoča za kupca in ponudnika.
V primeru kakršne koli nejasnosti pri naročilu ali izvedbi naročila, se kupca nemudoma obvesti v skladu s podatki, ki jih je sam posredoval. Kot kupcu vam pripadajo vse pravice v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Prodajalec si v primeru, ko ugotovi, da pod navedenimi pogoji ne more izvesti naročila, pridržuje pravico do zavrnitve naročila.
Objavljene količine izdelkov na zalogi so informativne in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
3.2 IZBIRA IZDELKOV
S klikom na «v košarico« dodate izdelek v nakupovalno košarico. S klikom na »košarica« lahko pregledate svoj izbor izdelkov, jim spremenite količino ali jih odstranite s klikom na rdeč kvadratek »odstranite« (znak x). V primeru spremenjene količine je potrebno košarico osvežiti s klikom na moder kvadratek »posodobite«. Nato lahko bodisi »nadaljujete z nakupovanjem« (levo) ali izberete »na blagajno« (desno).
3.3 BLAGAJNA
KORAK 1: MOŽNOSTI NAKUPA
Registrirate se kot novi uporabnik ali prijavite kot »obstoječi kupec«.
KORAK 2: NASLOV PLAČNIKA
Vnesete zahtevane podatke.
KORAK 3: NASLOV ZA DOSTAVO
Vnesete zahtevane podatke, kamor želite prejeti dostavo.
KORAK 4: NAČIN DOSTAVE
Izberete poštnino s stroški dostave in pakiranja po ceni 4,39 €, a le, če boste račun poravnali na TRR podjetja. V kolikor strošek nakupa znaša nad 70,00 €, izberete brezplačno dostavo. Na voljo je tudi plačilo po povzetju. V tem primeru stane poštnina 1,00 € več (5,39 €), kar je pri koncu nakupa vidno kot Dodatek za plačilo po povzetju.
Če za nakup pod 70,00€ izberete brezplačno dostavo, vam bomo zaračunali stroške dostave in pakiranja po ceni 4,39 €.
KORAK 5: NAČIN PLAČILA
- Preko spletne banke oz. po predračunu na TRR podjetja. Podjetje posluje s poslovnim računom N26 (Nemčija).
Na e-naslov, naveden ob oddaji naročila, vam bomo poslali podatke za nakazilo na naš TRR, ki bo vseboval tudi stroške dostave, v kolikor so. Če predračuna ne boste poravnali v roku 3 delovnih dni, bomo to razumeli kot preklic naročila.
- Plačilo po povzetju: kupec z gotovino plača dostavljavcu ob dostavi naročeno blago na navedeni dostavni naslov. Poleg stroška naročenega blaga je kupec dolžan poravnati tudi strošek pošiljanja in pakiranja, ki je 4,39 €, razen če je poštnina brezplačna. Plačilo po povzetju je dražje za 1,00 €, kar ob naročilu pri izbiri Plačilo po povzetju vidite kot Dodatek za plačilo po povzetju. Poleg tega vam bo dostavna služba zaračunala provizijo za opravljeno storitev po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Pri Pošti Slovenija je pri plačilu po povzetju možno le gotovinsko plačevanje.
Pred potrditvijo naročila se mora kupec strinjati s Splošnimi pogoji poslovanja.
KORAK 6: POTRDITEV NAROČILA
Na elektronski naslov, naveden v postopku naročila, prejmete elektronski izvod ponudbe izdelka, ki ste ga izbrali.
3.4 RAČUN
Pogodbo v pisni obliki, torej račun, prejme kupec ob dostavi na izbran naslov skupaj z naročenimi izdelki.
4 OBDELAVA IN HRANJENJE NAROČILA
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo oz. prejme elektronsko sporočilo o statusu potrjenega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca. Z oddajo naročila se potrošnik strinja z obveznostjo plačila prodajalcu (skladno z odstavkom 43 c. čl. ZVPot).
Pri izbiri plačila po predračunu bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev na TRR.
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja.
5 POŠTNINA/DOSTAVA/PLAČILO
Pri nakupu do 70,00 € s plačilom na TRR znaša strošek dostave 4,39 €. Pri nakupu nad 70,00 € je dostava brezplačna. Plačila po povzetju so dražja za 1,00 €, kar se vam po izbiri Plačilo po povzetju izpiše kot Dodatek za plačilo po povzetju.
Vsa naročila za podjetje dostavljata GLS ali Pošta Slovenije. Kurirsko službo izbere ponudnik, razen če ima kupec posebno željo in nam jo jasno izrazi ob naročilu na info@meeple.si, a se pri tem cena dostavne storitve podraži glede na željo kupca. Ob tem pri naročilu izberete poštnino 4,39 € in počakate s plačilom, dokler ne pripravimo končne ponudbe po vaših željah. Naročeni izdelki so dostavljeni na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Kurirju plačate kupnino s poštnino, poleg tega vam bo kurirska služba zaračunala provizijo za opravljeno storitev transakcije plačila po svojem veljavnem ceniku. Dostave potekajo v dopoldanskem/popoldanskem času.
Če na izbranem naslovu ne bo nikogar, boste prejeli obvestilo o mestu in roku prevzema pošiljke (npr. paketomati/paketne trgovine BS Petrol vam posebej zaračunajo storitev vročanja paketov in storitev obdelave odkupnine). Če v tem roku pošiljke ne boste prevzeli, jo bodo vrnili podjetju.
Kupci ste naročeno blago dolžni prevzeti. V primeru ne prevzetega ali zavrnjenega paketa kupcu zaračunamo stroške, ki jih je s tem povzročil ponudniku. Stroški znašajo 9,99 € (poštnina oz. pošiljanje in vračanje pošiljke, stroški pakiranja in embalaže ter administrativni stroški).
Trudimo se, da vse pakete čim prej pripravimo in pošljemo. Naročila so praviloma odposlana naslednji delovni dan, dostava je predvidena v roku 2 - 7 delovnih dni. Naročila z izbiro plačila na TRR so poslana, ko prejmemo plačilo ali potrdilo o plačilu (čakamo 3 dni).
Dostava blaga je mogoča samo na naslovih v Sloveniji.
6 REKLAMACIJE, VRAČILO POŠKODOVANIH IZDELKOV IN POŠILJK TER ŠKODA
V primeru, da je paket fizično poškodovan od zunaj, zaradi raztrganin v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki je paket dostavila.
V primeru, da kupec ob prevzemu nepoškodovanega paketa ugotovi, da so naročeni izdelki v notranjosti poškodovani, nedelujoči ali da v njih manjkajo deli, lahko izdelek vrne po predhodnem dogovoru na naslov Brigita Klepej Hrovatič s.p., Pod Kojzico 11, 3272 Rimske Toplice. V tem primeru stroške pošiljanja krije ponudnik. Obe strani se nato sporazumno dogovorita o morebitni zamenjavi izdelka ali vračilu kupnine. Seveda potrebujete originalni račun.
Ponudnik ne odgovarja za izgubo, škodo ali stroške, ki bi nastali zaradi neizpolnitve ali zamude pri izpolnitvi obveznosti, do katere bi prišlo zaradi dogodka ali okoliščin izven nadzora ponudnika.
Ponudnik ni odgovoren za škodo, ki nastane ob nepravilni, neodgovorni ali malomarni uporabi izdelkov.
7 CENE
Vse cene v spletni trgovini meeple.si so navedene v EUR in veljajo izključno v spletni trgovini. DDV je že vključen v ceno.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila/nakupa in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Stroški dostave niso vključeni v ceno in se obračunajo ob oddaji naročila.
Pridružujemo si pravico do sprememb cen brez predhodnega opozorila.
8 PONUDBA IZDELKOV IN POSEBNA PONUDBA
Ponujeni izdelki se spreminjajo v skladu z zalogami ponudnika. Pridržujemo si pravico, da brez predhodne najave izdelke dodajamo, spreminjamo in odvzemamo iz spletne trgovine. Izdelki z oznako na zalogi so na zalogi. Če izdelki nimajo te oznake, jih ni na zalogi.
V spletni trgovini občasno potekajo določene ugodnosti. Namenjene so registriranim uporabnikom meeple.si. Ob akcijski ponudbi so navedeni roki veljavnosti akcije.
9 PRITOŽBE IN POHVALE
V primeru, da z našo storitvijo ali izdelki niste zadovoljni, vas prosimo, da nas o tem obvestite preko:
- telefonske številke 031 327 791 vsak delovnik med 8. in 16. uro,
- elektronske pošte info@meeple.si,
- z dopisom, poslanim na sedež podjetja.
Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Vsako pritožbo in reklamacijo jemljemo zelo resno, saj nam je vaše zadovoljstvo na prvem mestu. Vaša pritožba oz. reklamacija bo obravnavana v najkrajšem možnem času.
Zelo veseli bomo tudi vaših pohval.
10 SLIKE IN BESEDILO
Objavljene informacije na meeple.si, kot so opisi izdelkov, fotografije, cene in druge specifikacije so simbolične in lahko vsebujejo napake, za katere se vam opravičujemo. Popravili jih bomo v najkrajšem možnem času.
11 ODSTOP OD NAKUPA, PREKLIC NAROČILA
Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Izdelek mora vrniti v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Izdelek mora biti vrnjen na naslov Brigita Klepej Hrovatič s.p., Pod Kojzico 11, 3272 Rimske Toplice nepoškodovan, v celoti in v originalni embalaži (neodprt, še zapakiran s folijo). Stroške pošiljanja v tem primeru nosi kupec, paketov z odkupnino ne sprejemamo.
Ponudnik si pridružuje pravico do zavrnitve blaga kupcu, ki zlorablja pravico odstopa od pogodbe skladno s 43.č ZVPot.
V primeru odstopa od pogodbe bo ponudnik najpozneje v 14 dneh po prejemu vrnjenega blaga in obvestila z identifikacijskimi podatki kupca vrnil vso kupnino, ki se nanaša na odstopno kupoprodajno pogodbo. Stroški pošiljanja in dostave ne spadajo v kupnino, ampak jih nosi kupec sam. Plačila bo ponudnik kupcu vrnil na njegov tekoči račun, ki ga bo kupec navedel v obvestilu.
Kupec se izrecno odpoveduje drugim načinom povračila nastalih stroškov, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23., 24. in 41. člena ZVPot.
V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 031 327 791 ali preko e-maila info@meeple.si. Če je naročilo že odposlano, kupec pa je medtem odstopil od nakupa in o tem obvestil ponudnika, dostavni službi zavrne pošiljko.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v primeru naročila produkta, ki je izdelan po njegovih navodilih in prilagojen njegovim izrecnim zahtevam (skladno z 2. točko 5. odstavka 43.č člena ZVPot).
Kupec je naročeno blago dolžen prevzeti. Stroške ne prevzetih paketov z odkupnino (po povzetju) si ponudnik vrne po sodni poti, poleg tega je kupec uvrščen na interno črno listo neplačnikov, kar pomeni, da vam pri naslednjem naročilu zavrnemo prodajo.
Naročila, za katera ugotovimo, da jih pod navedenimi pogoji ne moremo izvesti, ker ne razpolagamo z zadostnimi podatki, bomo zavrnili.
12 STVARNA NAPAKA
V skladu z 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov mora prodajalec kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna, če:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Za spletne nakupe lahko kupec uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake v roku dveh let, od kar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na sledeč način:
- Če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. In na lastne stroške.
- Kupec mora v reklamacijskem obrazcu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
- Obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu mora ponudnik izdati potrdilo.
Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnih koli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec, zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.
Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu, ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako, ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom, ali
- vrne plačani znesek.
Če napaka ni sporna, ponudnik čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodi kupčevi zahtevi.
Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.
Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.
Reklamacija je veljavna ob predložitvi originalnega računa, potrdila Pošte Slovenije o dostavi ter izpolnjenem obrazcu.
Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel v primeru spletnega nakupa.
Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov. Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.
13 POLITIKA ZASEBNOSTI IN VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Spletna trgovina meeple.si je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezana k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za potrebe poslovanja zbira naslednje uporabnikove podatke:
- ime in priimek;
- naslov in kraj bivanja;
- naslov elektronske pošte (uporabniško ime);
- geslo v šifrirani obliki;
- kontaktno telefonsko številko;
- druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini;
- druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.
Kupci ste naša prva skrb, zato spoštujemo vašo zasebnost. Zavezujemo se, da vaših vnesenih podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali nepooblaščenim osebam. Podatki bodo uporabljeni samo za namen vašega nakupa (kontrola naročila, dostava blaga, anketa o zadovoljstvu) in interno informiranje/oglaševanje. Če teh informacij ne boste želeli prejemati, nas o tem obvestite na elektronski naslov: info@meeple.si.
14 VARNOST SPLETNE TRGOVINE
Spletna stran uporablja SSL enkripcijo, ki zagotavlja varnost prenosa podatkov. Meeple.si uporablja več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.
15 PIŠKOTKI
Spletna stran uporablja piškotke za nemoteno delovanje strani. Z nadaljnjo uporabo spletne strani se strinjate z uporabo piškotkov.
Uporabo piškotkov si lahko izklopite v nastavitvah vašega brskalnika. Za več informacij o izklopu piškotkov si preberite navodila vašega brskalnika.
16 OPOZORILO
Izdelki niso primerni za otroke, mlajše od treh let, saj lahko zaradi majhnih delov, ki bi jih morebiti pogoltnili, pride do nevarnosti zadušitve ali zadušitve same. Otroške igre, ki so primerne tudi za najmlajše igralce, naj otrok uporablja le pod nadzorom starša ali drugega odraslega skrbnika.
VAŠ MEEPLE.SI